CRM systém mi usnadnil a zefektivnil práci
01.09.2017 08:25
Ačkoliv pracuji v menší firmě, kontaktů máme opravdu nepřeberné množství a musím uznat, že jsme v tom měli prostě chaos. Vlastně nikdo neměl přístup zcela ke všem kontaktům firmy. Celkově naše řešení naší péče o zákazníky a zpracovávání údajů bylo nešťastné. Naštěstí se vše během posledních týdnů velmi razantně změnilo a já bych se o tom s Vámi ráda podělila.
Již je to delší dobu, co bylo na poradě nadhozeno téma CRM systém. Já osobně jsem byla velmi ráda, protože jsem nebyla spokojená s tím, jak to dosud funguje. Ale znáte to, všude se najdou spokojení i nespokojení lidé a dovolím si podotknout, že někteří naši zaměstnanci a moji kolegové zkrátka nejsou moc otevřeni novým věcem a změnám. Ve finále se však rozhodlo pro CRM a já zajásala. Než jsme se pak nadáli, proběhla velmi rychlá a hladká implementace přímo na míru. Samozřejmě jsme s tímto programem neměli zkušenosti, takže to pro nás, nebo alespoň pro mě, byla trošku španělská vesnice.
Naše vedení však myslelo na všechno a na etapy proběhlo školení, ve kterém nám pověřená osoba vysvětlila, co všechno CRM nabízí, jednotlivě jsme si prošli celý program a musím říct, že díky velmi proaktivnímu a individuálnímu přístupu jsme se v něm všichni začali poměrně dobře orientovat. Zároveň jsme dostali i příručku. Ve které byly i printscreeny obrazovek, takže když někomu nebylo něco jasné, velmi jednoduše si to mohl dohledat.
První měsíc, kdy jsme již všichni pracovali v CRM byl trošku náročný, nicméně nám přinesl mnoho výhod a já si ho nemůžu vynachválit. Došlo k zefektivnění naší práce a k celkovému zpřehlednění veškerých dat o našich klientech. Vždycky jsme kladly velký důraz na vztahy se zákazníky a díky této inovaci bude naše péče mnohem snazší a lepší.
Vytisknout
Poslat